ראשי » עיצוב פנים » כך תבחרו תאורה מודרנית לבית

כך תבחרו תאורה מודרנית לבית

בחירת תאורה מודרנית לבית חדש זה מסוג אותם הדברים שצריך לתת עליהם את הדעת. לכן, אם גם אתם עוברים דירה, כדאי לדעת: זו הזדמנות נהדרת לשדרג גם את התאורה. אין סיבה שתיקחו אתכם לבית החדש את גופי התאורה הישנים. ההפך הוא הנכון: זה הרגע לבחור תאורה יפה, מעוצבת ומודרנית לבית החדש. מה שכן, חשוב שתדעו שהאפשרויות בתחום הזה רבות מספור. מחפשים טיפים לבחירת התאורה המושלמת לביתכם החדש? המאמר הבא יעשה לכם סדר בדברים.

כך תבחרו תאורה מודרנית לבית
בתמונה: תאורה תלויה לבית

קווים לדמותה של תאורה מודרנית לבית

מעבר דירה הרבה פעמים מצריך מאיתנו להשקיע לא מעט בעיצוב. זו הזדמנות מאוד טובה להיפרד מהסלון הישן, ובכלל, מכל הרהיטים הישנים. רוב האנשים מעצבים היום את ביתם בצורה מודרנית, ולכן ברור מדוע גם אתם מעוניינים בכך. לכן ברור גם מדוע התאורה צריכה להשתלב בצורה מושלמת עם עיצוב הבית כולו. אתם לא יכולים לשלב תאורה עתיקה או כפרית במקום שבו הכול זועק "מודרניזציה". תאורה מודרנית היא תאורה עם קווים נקיים. פעמים רבות תאורה מודרנית היא גם תאורה מינימליסטית. היא לא מאוד בולטת, אך יש לה אמירה עיצובית שאי אפשר להתעלם ממנה. בנוסף, יש היום שלל אפשרויות שמשתלבות גם עם הטכנולוגיה המודרנית. יש סוגים של תאורה שתוכלו גם לשלוט עליהם ישירות מהנייד, כך שהשמיים הם הגבול. משמעות הדברים היא שכדאי לכם להתחיל לבחון כבר עכשיו את האפשרויות הקיימות. צריך לקחת את הזמן, לרדת לעומק הפרטים ורק אז לבחור את מה שנכון עבורכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לתאורה לבית? השאירו פרטים

תאורה מודרנית והחומרים שמהם היא עשויה

אי אפשר לדבר על תאורה מודרנית ולא להזכיר גם את החומרים שמהם היא עשויה. ברוב המקרים תאורה שנראית מודרנית עשויה למעשה מסוגים שונים של מתכת. זה נכון בין אם מדובר על גופי תאורה תלויים ובין אם מדובר על גופי תאורה אחרים. מתכת, על סוגיה השונים, נחשבת לחומר שמתאים לעיצוב מודרני. דוגמא טובה לגופי תאורה כאלה היא גוף תאורה שעשוי ממתכת עם גימור ניקל. שילוב זה יוצר מראה חד, נקי ומינימליסטי. אלה הם כל האלמנטים שניתן למצוא בעיצוב מודרני ולכן ברור מדוע זו יכולה להיות בחירה טובה. בנוסף, כמובן שכאשר מדברים על תאורה מודרנית, מדברים גם על תאורה שקועה או מוסתרת. זה אחד מהאלמנטים הכי משמעותיים שיש בעיצוב המודרני. אם גם אתם חולמים על דירה חדשה בעיצוב מודרני, שווה לשלב בה תאורה מוסתרת או חבויה.

תאורה מאיכות חסרת פשרות – שימו לב מה אתם קונים

בבחירת התאורה המודרנית לביתכם החדש, שימו לב גם לאיכות. אומנם על תאורה איכותית לא פעם תשלמו יותר, אך זה ישתלם לכם. אם אתם רוצים לבחור היום גופי תאורה יפים ולא להתעסק בכך שוב בקרוב, האיכות חשובה. האיכות באה לידי ביטוי בגורמים שונים. למשל: החומרים שמהם עשויים גופי התאורה שלכם, ההתקנה וכדומה. לכן, אפילו אם חשבתם להתקין לבדכם את גופי התאורה בביתכם החדש, לא בטוח שזה כדאי. אומנם התקנה עצמית תחסוך לכם כסף, אך לא בטוח שהיא תטיב עם גופי התאורה שלכם. מומלץ מאוד לקנות מראש גופי תאורה שיהיו לא רק מודרניים, אלא גם עמידים. שימו לב לטקסטורות וגם למספר גופי התאורה שאתם משלבים בכל חדר בבית. התאורה אומנם צריכה להיות מינימליסטית, אך היא כן צריכה להיות נוחה לשימוש. פעמים רבות התאורה המודרנית כוללת גם שימוש בעמעמים, וזו עוד אופציה שכדאי לקחת בחשבון. ההשקעה בבחירת התאורה תוכיח את עצמה ואין ספק שהשילוב שלה בביתכם החדש יהיה מוצלח.